i-bandy

en helt okej dag, nästan rolig faktist, har avklarats och därmed bara en kvar på fotbollsskolan, hur skönt som helst ;D imorrn väntas vattenkrig och det bjuds till och med på glass så det lär bli helt ok det med!
jag slutar ju ändå klockan två så jag har ju egentligen inte missat mycket av dagarna som har gått då de flesta andra precis har vaknat eller iaf inte gjort ett skit när jag kommer hem ^^

imorrn är det oxå fredag, och sommarlovets sista helg börjar, känns lite tragiskt att sommarlovet har gått så sjukt snabbt, men det gör det ju alltid?
kan inte komma ihåg nån sommar då jag egentligen tyckt att sommarlovet har varit för långt..

längtar verkligen verkligen inte tillbaka till skolan, har typ aldrig känt mej så här otaggad, kanske för att jag vet vilket helvete som väntar?

men än så länge är det ju ändå, får se, fem dagar kvar, och dessa dagar ska levas ut till MAX, för sen när skolan väl har börjat lär det inte finnas mycket tid till roligheter.

grönan imorrn em/kväll kanske, får se!

nu bär det av ner till stenhagenskolans idrottshall för höstens, (notera att jag skriver höst, för det ÄR fan höst nu, bara att acceptera ^^) första innebandyträning för min del, ska bli kul men hur det kommer gå är en annan sak, jag har inte skött min sommarträning allt för bra(läs: inte alls).

måste skynda, vill ju inte komma sent, det vore för bara för hemskt! (:|)

PÖSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Annika

Fin blogg! :)
Jag har ååååångest inför skolstarten. BLÄÄÄ

2007-08-16 @ 21:25:57
Postat av: amanda

hihi tack :)
jaaa gråt med mej, jag kommer inte oooorka ;P

2007-08-16 @ 21:38:02
Postat av: ellen

så du är tränare för fotbollsskolan amanda! det var en unge och hennes mamma som var inne på lindex och snackade med cilla (duvet?) och då sa hon att hon hade amanda som tränare, och cilla undrade om jag visste vem det var men jag var inte säker på att det var du. lång, blond och spelar i damlaget, det lät så stort och vuxet haha och som dessutom tränar fotbollsskoletjejerna, shit vad tiden ränner iväg - det är fan VI som är dem där stora nu! ;O

2007-08-17 @ 18:33:05
Postat av: amanda

hahaha, ofta damlaget :Dmen jag vet, det är helt sjukt, ofta vi är
dom älsta som alla andra ska se upp till nu :P?

2007-08-21 @ 23:35:49
Postat av: amanda

hahaha, ofta damlaget :Dmen jag vet, det är helt sjukt, ofta vi är
dom älsta som alla andra ska se upp till nu :P?

2007-08-21 @ 23:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0