HUR

kan det komma sig att jag nästan VARJE dag tittar på klockan när den är 22.22? sjukt,

Kommentarer
Postat av: jjb

det är väl ett tix du har för dig, att du måste se på klockan tills den är 2222 ;)
Jag har istället att jag vaknar och kollar på klockan 3, 5 , 6 och sju . Förutom när jag har sällskap i sängen, vilket jag bukar ha då jag sover mkt bättre. KANSKE NÅGOT MAN FICK UTAV ATT GÅ PÅ STGSKOLAN? :O *hehe*

2007-08-23 @ 22:39:15
Postat av: a.s

hahah aa kanske men de är ju inte satt jag sitter och väntar på att klockan ska bli det heller utan när jag inte tittat på klcokan på länge så är den bara 22.22 :P konstigt äre.
jasså där ser man, aavisst kan de säkert vara, får fråga alla andra stg-barn om de har ngt liknande ;)

2007-08-23 @ 23:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0