HELT,

slutkörd efter dagens träning är så jag känner mig, ska däcka framför teven (:O ovanligt) alldeles strax och se om det är någe bra, som knappst är troligt men ändå, palla sitta här. =) eller ska jag kanske gå och lägga mej och vara lite utvilad inför morgondagens kemilektion(er)?
elr nej, där ångrade jag mej igen, kemin kommer defenetivt inte bli roligare bara för att jag är utvilad, kanske en aning lättare att förstå men ytterst lite så att det knappast kommer at märkas.
kemi är tråkigt och inget ämne  man satsar hårt i, där har ni min åsikt.

&och btw, eftersom hasse har lekt paparazzi hela helgen så kan jag lika gärna ta och lägga upp en av hans "mästerliga" (peace hasse) bilder;

image9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0