clothes off!

imorrn börjar skolan, tänkte att de kunde vara bra att säga det om det var ngn stackare som hade missat det.
är så sjukt otaggad så det finns inte.
det känns knappast som att det var över ett år sedan nu då jag satt och va nervös inför första skoldagen i gymnasiet. helt sjukt är det. då hade jag ingen aning om alls hur det skulle bli och har väl lite av en samma känsla nu, men det ordnar sig, det göre alltid!

sommarlovet har gått lika snabbt det, det känns inte som att jag har hunnit med att göra nånting alls men om man tänker efter har jag ändå gjort en del. jag har jobbat, vart i turkiet, och på öland, göteborg, jobbat igen och sen hare även funntis en del tid till att bara vara hemma och chilla ;D jag har inte haft the time of my life det här sommarlovet men det har dugit gott och väl för mej, nästa sommar får bli dubbelt så bra istället, med körkort och hela skiten! ( dream on, amanda )

föressten så verkar sommaren ha kommit fram nu, precis i "rätt" tid, nu när skolan börjar och allt. var nämligen hur varmt som helst idag och ryktas om lika varmt imorrn oxå ;O palla cykla till skolan och svettas ihjäl, ska jag ´vara lat och åka buss? JA.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0