blixtrar och dunder

idag har det varkligen inte hänt ett jävla pissssssss, så fucking tråkig dag, vädret är sämst oxå så man kan inte vara ute och hitta på nånting heller ^^
jag trodde attt jag skulle få övningsköra lite men det fick man tydligen inte utan blev riktigt fint petad av min papi som inte hade tid utan golfen är tydligen mkt viktifgare :@
om det fortsätter såhär så kommer mina planer inte dirket att funka, tanken är ( ELR SNARARE) var att jag skulle ta mitt körkort direkt då jag fyllt arton, alltså i slutet av maj nästa år, så att sommaren kunde bli riktigt najs genom att kunna dra med bil överallt dit man vill åka :D:D:D:D:D::D..... :/

föressten funderar jag och julia på att dra utomlands sista veckan på sommarlovet, men det känns lite tveksamt till att om bara hon och jag skulle få åka för våra parents då vi känns som tå utmärka offer för alla våldtäksmän där nere, så drf undrar jag om det finns någon annan gärna lite äldre som skulle kunna tänka sig att joina :)?
bara att höra av sig då, thanks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0