asso

jag blir gaaaaaaaaaaaalen på den här datorn, den är så fucking seg, kommer snart ta och kasta ut den om ingen gör ngt åt saken snart :@
kom hit själva så ska ni få se vilket helvete det är att sitta vid den, okej jag vet att det inte är ngn som tvingar mej att göra de, men vafan ska jag annars fördriva tiden med (a) det går ju aldrig nånting bra på teve och ladda ner saker här på datorn behöver jag nog lite hjälp med innan det ska funka.

men man får göra det bästa man kan för att hastigheten på denna apparat ska bli den högsta möjliga, genom att till exempel inte ha uppe mer saker än nödvändigt. tex går det ABSOLUT inte att ha mer än ett fönster med internet uppe, för då fuckar hela skiten upp sig och det blir bra igen efter kanske fem minuter..
kanske inte låter så hemskt egentligen då det ni där ute säkert har mycket värre problem än detta, men det är ju min blogg och då måste jag ju vara tillåten att klaga på vad jag vill, elr hur? =)

varför jag skriver om sånt här, ganska ointressanta saker är drf att jag har rätt stor brist på att skriva om roliga då skolan tar upp den mesta tiden på dagen. kan inte säga att jag hittills vart med om några höjdpunkter under skoltiden än så länge som är värda att berätta här, men det kommer väl får vi hoppas!

bye, a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0